Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Xαρὰ κι Εὐτυχία


Χαρὰ κι Εὐτυχία

Μιὰ νέα ἀρχή, μὲ προσευχή, ἀποφάσισαν νὰ κάνουν
μακριὰ πολύ, πολὺ μακριά, πετᾶνε κι ὅλο φεύγουν
πᾶνε σὲ ἄλλους οὐρανούς, πᾶνε σὲ ἄλλους τόπους.
Ἐμίσησαν τὴν λασπουριά, τὸν φθόνο, τὴν κακία
καὶ θέλησαν ὁμόφωνα Χριστοῦ ελευθερία.

Ἔτσι, πετάξανε μακριά, κι ἀκόμα παραπέρα
σὲ γαλανοὺς ὁρίζοντες, λευκοντυμένα νέφη
κι ὁ Ἥλιος εἶν' ὁ φίλος τους ποὺ στοργικὰ τοὺς γνέφει.
-Καλά μου, περιστέρια μου, ποῦ πᾶτε εὐλογημένα;
- Πόσο χαιρόμαστε Ἥλιε μας ποὺ βρίσκεσαι κοντά μας·
στὸ φῶς αὐτὸ τοῦ οὐρανοῦ χαίρεται ἡ καρδιά μας.

- Ποῦ ἤσασταν; τί μάθατε; πῶς ζεῖ ὁ κόσμος κάτω;
- Μιὰ δυστυχία κυριαρχεῖ, τὸ ἄσπρο κάνουν μαῦρο
κακία λὲν τὴν ἀρετὴ κι ἀρετὴ τὴν κακία,
μάσκες πολλὲς κυκλοφοροῦν μὲ τὴν ἀποστασία
κι ἐμᾶς νὰ μᾶς μαδήσουνε 'θέλαν κι ἐπιθυμοῦσαν
μὰ φύγαμε Ἥλιε φύγαμε, ὅταν οἱ ἐχθροὶ γελοῦσαν.
Κι ἐδῶ θὰ εἴμαστε μαζὶ Χαρὰ κι Εὐτυχία
μὲ τῆς ἀγάπης τὴ ζωὴ καὶ τοῦ Θεοῦ λατρεία.

- Καλά μου, περιστέρια μου, τίποτα μὴ φοβᾶστε·
ὅποιος τολμᾶ στὸν οὐρανὸ λάσπη, κακὸ νὰ ρίξει
θὰ τοῦ 'ρθει εἰς τὴν κεφαλὴ γιὰ νὰ μετανοήσει.
Μαζί μου πάντα μείνετε κι ἐγὼ σᾶς προστατεύω
γιατ' εἶμαι Ἥλιος δίκαιος*, Φῶς καὶ Ἀγάπη φέρνω.


Μαρία Π.Μ. πρεσβυτέρα
                                                                                                                 1.7.2014
________________________________________
* Ὁ Ἥλιος τῆς Δικαιοσύνης: ὁ Ἰησοῦς Χριστός. 

Συγχώρησέ μας ὅλους Κύριε καὶ μνήσθητι ἡμῶν Κύριε ἐν τῇ Βασιλείᾳ Σου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: