Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Σ' εὐχαριστῶ καλέ μου Παπαδιαμάντη





Σ' εὐχαριστῶ καλέ μου Παπαδιαμάντη

Ἐγκάρδια σ' εὐχαριστῶ, καλέ μου Παπαδιαμάντη.
Πρὶν ἔξι μῆνες ρώτησα ποιοὶ νά 'ναι ἀκόλουθοί σου,
Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ ποιητὲς ποὺ χαίρουν τὴ γραφή σου
καὶ 'σὺ σὰν νὰ μ' ἀπάντησες στέλνοντας μου ἀνθρώπους
ποὺ ἀγαποῦν τὴν πίστη μας καὶ γιὰ τὸν Κύριο γράφουν
μὲ τὴν καρδιὰ καὶ τὴν ψυχὴ ἀλήθειες ὑπογράφουν.

Ἀλήθεια, σέ εὐχαριστῶ, χαίρεται ἡ ψυχή μου
ἀπὸ τὰ λόγια τους τὰ ἁγνὰ -δόλο, κακὸ δὲν ἔχουν-
εἴδωλα δὲν προσκύνησαν γι' αὐτὸ ἀθῶα γράφουν
καὶ χαίρεται ὁ Οὐρανὸς γιὰ τὶς ὡραῖες σκέψεις,
πού 'ναι σὰν καθαρὸ νερό, νὰ πιεῖς καὶ νὰ λατρέψεις
τὸν Πλάστη, Μέγα Ποιητὴ ποὺ οἱ ἄλλοι δὲν γνωρίζουν
καὶ τοὺς πιστοὺς χλευάζουνε, εἴδωλα ὑποστηρίζουν.

Θεέ μου, Σὲ παρακαλῶ βοήθησέ μας ὅλους.
Κι οἱ λογοτέχνες, Κύριε, ὅλοι ἂς Σὲ γνωρίσουν
νὰ Σὲ τιμήσουν Ἅγιε Πατέρα, Δημιουργέ μας,
ἀθάνατα τὰ λόγια Σου βρίσκονται στὶς ψυχές μας.
Ὁ Πλάστης: ὁ Δημιουργός: ὁ Ποιητής μου: ὁ Θεός.

ὌΧΙ στήν δαιμονοποίηση τῆς πονηρογραφίδας,
ποὺ δυστυχῶς ἀποτελεῖ κολάσεως παγίδα.
ΝΑΙ στὴν Χριστοποίηση τῆς ἐκ Θεοῦ σφραγίδας*, 
θεογνωσίας ἐφαρμογή: Παράδεισου ἡ κλείδα.

Μαρία Π.Μ. πρεσβυτέρα

1.7.2014
_______________________________________
* «Σφραγὶς δωρεᾶς Πνεύματος Ἁγίου».
Τὴ σφραγίδα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, τὴν λαμβάνουν ὅλοι οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί 
στό Ἱερό Μυστήριο τοῦ Χρίσματος, μετὰ τὸ βάπτισμά τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: