Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Ὁ πρώην ἄσωτος υἱός


Ὁ πρώην ἄσωτος υἱός

Πατέρα, πῶς νὰ Σοῦ ἐκφράσω 
τὴν ἀπέραντή μου εὐγνωμοσύνη; 
Μὲ ποιὰ λόγια, μὲ ποιὰ ἔργα, Πατέρα;
Μοῦ ΄δωσες λαμπερὴ στολή, μὲ τὴν ἐξομολόγηση, 
ὑποδήματα, τὸν θεῖο δρόμο Σου νά βαδίζω, 
τὸ δακτυλίδι, ὡς μνηστεία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, 
μέχρι κι ὁ Υἱός Σου θυσιάστηκε γιὰ τὴ σωτηρία μου!!!

Χαίρεται πανευφρόσυνα ὁ Οὑρανὸς κι ἡ γῆ, 
Ἅγγελοι, Ἅγιοι κι ἄνθρωποι γιὰ τὴ μετάνοιά μου!
Σκιρτᾶ ἡ καρδιά μου ἀπ΄τὴν Χαρὰ τοῦ Παραδείσου!
Ὦ Πατέρα! Νιώθω πὼς ἔχω ἕνα μεγάλο χρέος,
ὡς ἐλάχιστο δεῖγμα ἐγκάρδιας εὐγνωμοσύνης,
σὲ Σένα ἀπέναντι καὶ σ΄ ὅλα μου τ΄ ἀδέλφια...

Πατέρα, θέλω νὰ βοηθήσω
ὅλα τὰ ἐπίγεια ἀδέλφια μου ποὺ βρίσκονται 
στὸν ἄσωτο δρόμο τῆς ἀπώλειας, τοῦ γκρεμοῦ,
τῆς πλάνης, τοῦ ψεύδους καὶ τῆς θλίψης, 
ποὺ νιώθουν ἕνα ἀπέραντο κενὸ 
γιατὶ δὲν Σὲ γνώρισαν, δυστυχῶς, πραγματικά.

Νὰ Σὲ γνωρίσουν Οὑράνιε Πατέρα!
Θέλω παντοῦ νὰ διαλαλήσω 
πὼς εἶσαι Ἐσὺ ὁ Μέγας Εὐεργέτης,
πὼς ὅλους πολυευσπλαχνικὰ μᾶς ἀγαπᾶς 
κι ὅλους λυτρωτικὰ μᾶς ἀγκαλιάζεις
μὲ μιὰ εἰλικρινὴ συγνώμη μετανοίας...

Πολυεύσπλαχνε, Μοναδικέ, Οὐράνιε Πατέρα,
θερμὰ Σ΄εὐχαριστῶ ὁ πρώην ἄσωτος υἱός Σου
κι ἐπιθυμῶ νὰ εἶμαι πάντοτε μαζί Σου
κι οὔτε ὁ θάνατος, ποτέ, μὴ μᾶς χωρίσει,
γιατὶ ἡ ἀθάνατη ζωὴ μαζί Σου θὰ νικήσει
κι ἄλλες ψυχὲς κοντά Σου ἂς κινήσει!

Μαρία Π.Μ. πρεσβυτέρα

8.2.2015 

___________________________________________________________________
 Ὁ πρώην ἄσωτος υἱὸς εἶναι ὑπαρκτὸ πρόσωπο, γνώρισε τὸν Θεό, ἄλλαξε ἡ ζωή του καὶ εἶναι μὲ τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ κατηχητής. Δόξα τῷ Θεῷ!

  

Δεν υπάρχουν σχόλια: