Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Ἀνάβω θυμιατήρι - Ἀνώνυμη Μοναχή



Ἀνάβω θυμιατήρι

Μικρό ἐρημοκλήσι πάνω στό βουνό
ψηλό μου κυπαρίσσι, φῶς ἑσπερινό.
Κάνε με νά ἔρχομαι πάλι σάν καί πρῶτα,
μακριά σου σβήνω χάνομαι, μές τά πολλά τά φῶτα.

Ἀνάβω θυμιατήρι, ἀνάβει ἡ προσευχή
καί γίνεται ψαλτήρι, ὁ οὐρανός κι ἡ γῆ.
Ἀνάβει ὅλος ὁ κάμπος, ἀνάβει κι ὁ γιαλός
Ὁλόγυρά μου θάμπος, μέσα μου ὁ Θεός.

Φωτίζει τό καντήλι, λάμπει τό κερί,
ψαλμό λένε τά χείλη, πίσω ἡ σιωπή.
Κοιτάζω τήν εικόνα, μέ κοιτάει κι αὐτή,
Καί τότε φεύγουν ὅλα, τά σκοτάδια τῆς ψυχῆς.

Ἀνάβω θυμιατήρι, ἀνάβει ἡ προσευχή
καί γίνεται ψαλτήρι, ὁ οὐρανός κι ἡ γῆ.
Ἀνάβει ὅλος ὁ κάμπος, ἀνάβει κι ὁ γιαλός
Ὁλόγυρά μου θάμπος, μέσα μου ὁ Θεός.

Ἀνώνυμη Μοναχή
 

__________________________________________________
 
Μπορεῖτε νά τό ἀκούσετε μελοποιημένο:


Δεν υπάρχουν σχόλια: